Pensjonat w internecie

28 grudnia 2018
Posted in Blog
28 grudnia 2018 Weronika Gojtowska

Willa Mikołajek Nadmorski to jeden z projektów, nad którym pracę rozpoczęliśmy całkowicie od zera. Właściciele zdecydowali się na wybór Pakietu Podstawowego, a ramach którego zaprojektowaliśmy strukturę strony i jej wygląd graficzny. Na dodatkowe życzenie wykonaliśmy zdjęcia ośrodka, a także zajęliśmy się promocją działalności w serwisach turystycznych i mediach społecznościowych. Jednak nowa strona internetowa Willi Mikołajek Nadmorski to nie tylko ładna wizytówka firmy w internecie. Dzięki niej, liczba gości pensjonatu tylko w ubiegłym sezonie wzrosła już o 20%. Czytaj dalej by dowiedzieć się jak Foreman realnie wpłynął na zdobycie nowych klientów ośrodka.

Nasze cele

Zwiększenie liczby gości

Promocja ośrodka
w internecie

Budowa spójnego
wizerunku 
ośrodka
na różnych portalach

Działania

Strona główna

Strona internetowa Twojej działalności jest zarazem jej wizytówką w sieci, dlatego ważne jest by zaprezentować się jak z najlepszej strony. W przypadku Willi Mikołajek postawiliśmy na jej główne zalety, czyli bliską odległość do plaży, w pełni wyposażone pokoje oraz niesamowite zachody słońca nad morzem na wyciągnięcie ręki. Całość opatrzyliśmy przykuwającymi wzrok zdjęciami.

Oferta

Jednak to nie tylko ładne zdjęcia okolicy, ale przede wszystkim Twoja oferta ma przykuwać uwagę potencjalnych gości. Przedstawienie usług i udogodnień w postaci nowoczesnych i przejrzystych ikon pozwala w łatwy i szybki sposób zaprezentować jej najważniejsze elementy. Szczegółowy opis został przedstawiony na osobnej dedykowanej podstronie.

Zdjęcia

Zajęliśmy się także sesją zdjęciową całego ośrodka. Pomimo niewielkiego rozmiaru pokoi nasz fotograf wiedział jak odpowiednio wykonać zdjęcia by ukazać stosunkowo niewielkie wnętrza w najlepszy możliwy sposób. Sfotografowaliśmy każdy pokój z osobna, dzięki czemu goście doskonale wiedzą czego się spodziewać i łatwiej mogą dokonać odpowiedniego wyboru. Efekt możesz zobaczyć klikając tutaj.

Profesjonalna sesja zdjęciowa wpływa nie tylko na aspekty wizualne Twojej strony, ale także zwiększa wiarygodność Twojej działalności. Klienci chętniej wybiorą Twój ośrodek, jeśli będą mogli zweryfikować jak wygląda w rzeczywistości. Ponadto, jeśli jest on przedstawiony w atrakcyjny sposób to szanse na to, że wybiorą Ciebie są jeszcze większe.

Okoliczne atrakcje

Przy wyborze noclegu ważny jest nie tylko sam ośrodek, ale również okolica, w której się znajduje. Warto wypromować działalność bazując na sąsiedztwie miejscowych atrakcji i udogodnień. Plaża w odległości 500 metrów od morza? A może sklep spożywczy minutę drogi od ośrodka? To informacje, o których warto poinformować swoich gości. W przypadku Willi Mikołajek postawiliśmy na interaktywną mapę, na której zostały oznaczone wszystkie pobliskie atrakcje polecane przez właścicieli. Takie dodatkowe informacje potrafią nieraz znacząco wpłynąć na ostateczną decyzję przy wyborze miejsca na urlop czy wakacje.

Media społecznościowe

Obecność firmy w mediach społecznościowych jest równie ważna co posiadanie strony internetowej. Bycie aktywnym w sieci ma duże znaczenie dla prowadzenia Twojego biznesu. Aktywna firma jest zawsze wyżej ceniona w wyszukiwarkach, np. Google. W taki sposób łatwo wzmocnić wiarygodność swojego biznesu, a tym samym, przyciągnąć większą liczbę klientów. W pakiecie Srebrnym Foreman oferuje Państwu 2 dedykowane wpisy w mediach społecznościowych miesięcznie. Gwarantuje to ciągłą aktywność na profilu nawet jeśli w danym miesiącu nie będą mieli Państwo czasu na jego uaktualnianie.

Media społecznościowe są też miejscem, w którym użytkownicy chętnie dzielą się swoją opinią na temat odwiedzonych hoteli czy pensjonatów. Dbając zarówno o dobre samopoczucie gości jak i wizerunek Twojego biznesu w internecie pokazujesz, że zależy Ci na ich opinii. Zadowoleni goście chętnie pozytywnie ocenią Twój biznes, a to z kolei stanowi dla niego darmową reklamę.

Portale turystyczne

W przypadku biznesu jakim jest prowadzenia ośrodka wczasowego należy pomyśleć również o jego promocji w zewnętrznych serwisach turystycznych, takich jak nocowanie.pl czy e-wczasy.pl. Portale takie skupiają wszystkie noclegi dostępne w danej lokalizacji. Jednak ilość informacji, którą można zamieścić na takim portalu jest dużo bardziej ograniczona niż ta, którą można przedstawić na własnej stronie. Dlatego warto by obecność na takim portalu była jedynie odnośnikiem do szczegółowego opisu usług na Twojej stronie, a nie głównym źródłem informacji dla gości poszukujących noclegu. Warto również zadbać o to by publikowane tam zdjęcia i treści były spójne z tymi, które zamieszczone są na stronie internetowej działalności. Foreman zadbał o zbudowanie jednolitego i wiarygodnego wizerunku firmy na zewnętrznych portalach. Dzięki temu, niezależnie od odwiedzonej strony klient nigdy nie otrzyma sprzecznych informacji.

Profil na portalu Nocowanie.pl

Profil na portalu e-turysta.pl

Efekty

20%

wzrost liczby gości
w ubiegłym sezonie

80%

większy ruch na stronie
w sezonie wakacyjnym

100%

zadowolonych
klientów

Dodatkowe zalety posiadania strony internetowej Twojej działaności:
Łatwiej Cię znaleźć

Ważne by podane przez Ciebie dane kontaktowe były aktualne i spójne na wszystkich platformach, na których promujesz swoją działalność. Projektowane przez nas strony możesz w łatwy sposób edytować samodzielnie, dzięki czemu na przykład uaktualnienie numeru telefonu nie stanowi żadnego problemu.

Responsywność

Z wszechobecnym dostępem do internetu oraz rozwojem smartfonów i tabletów dostęp do informacji stał się szybszy niż kiedykolwiek. Dlatego ważne jest aby Twoja strona internetowa była dostosowana pod każde urządzenie. Projektując strony internetowe w Foreman zawsze bierzemy pod uwagę ich responsywność, czyli automatyczne dostosowywanie się jej układu do wielkości ekranu urządzenia. Z nami możesz mieć pewność, że Twoja firma zawsze zostanie odpowiednio zaprezentowana klientowi, bez względu na urządzenie, którego w danym momencie używa.

Zdobycie nowych klientów

Nawet jeśli posiadasz stałe grono gości, którzy odwiedzają Cię co roku to jednak warto poszerzyć je o nowych klientów. A o to nietrudno jeśli nazwa Twojej firmy pojawia się w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek i jest obecna w mediach społecznościowych. W przypadku Willi Mikołajek Nadmorski liczba gości hotelu tylko w ubiegłym sezonie wzrosła już o 20%. Na podstawie wyników z narzędzia do analizy statystyk serwisów www zaobserwowaliśmy szczególny wzrost ruchu na stronie w sezonie wakacyjnym. Nie byłoby to możliwe gdyby właściciele nie zdecydowali się na skorzystanie z usług oferowanych przez Foreman.

Łatwy kontakt z klientem

Ważne by podane przez Ciebie dane kontaktowe były aktualne i spójne na wszystkich platformach, na których promujesz swoją działalność. Projektowane przez nas strony możesz w łatwy sposób edytować samodzielnie, dzięki czemu na przykład uaktualnienie numeru telefonu nie stanowi żadnego problemu.